26.5.11

Κ.Κ.Ε. Ο ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ


Αφορμή για το παρόν κείμενο μου έδωσαν διάφορα φόρουμ όπου συνάντησα απόψεις υποστηρικτών του Κ.Κ.Ε., αλλά οι απόψεις αυτές είναι ριζωμένες μέσα μου χρόνια τώρα.

Μου είναι το πιο αντιπαθές κόμμα και δε θεωρώ σε καμία περίπτωση τον εαυτό μου δεξιό. Φίλοι και γνωστοί ξέρουν πως το θεωρώ το πιο αποκρουστικό κόμμα που φέρει τόνους νεοσυντηρητισμού και τείνει να γίνει επικίνδυνο εκμεταλλευόμενο την άγνοια και την απελπισία κάποιων ανθρώπων.

Το χαρακτηρίζω καπηλευτή της επανάστασης (αλλά και νταβατζή των εργατών) χρόνια τώρα. Δε διαφέρει σε τίποτα με το σαθρό συνδικαλισμό. Διοργανώνει μόνο του διαδηλώσεις, αποκομμένο από τους υπολοίπους, θεωρεί εαυτόν εθνοσωτήρα και τον κομμουνισμό (αυτό το απολυταρχικό οικονομικό σύστημα) ως μόνη λύση.

Οι απόψεις υποστηρικτών του σε φόρουμ με εξόργισαν για άλλη μια φορά. Με θέμα το "Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα", εκφράζουν τη δυσφορία τους για την απουσία οργάνωσης του κινήματος (απαιτούνται εργατοπατέρες), την έλλειψη προτάσεων (των δικών τους στείρων προτάσεων) και άκουσον-άκουσον την μεγάλη ιδεολογική και κοινωνική απόκλιση των ανθρώπων που συγκεντρώθηκαν. Να τους ενημερώσω πως το τελευταίο είναι πιο φασιστικό και από την πολιτική γραμμή του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Όσον αφορά την έλλειψη προτάσεων, έχω εκφραστεί άπειρες φορές σε μπλογκ πως θεωρώ απαραίτητη τη συνειδητοποίηση της κατάστασης από τους πολίτες και τη θέση στόχων επιτακτική. Πρώτα και κύρια, χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας.

Αλλά πάνω από τις ιδέες μου είναι η αχρωμάτιστη συλλογικότητα και η αυθόρμητη και ειρηνική κίνηση συμπολιτών μου. Χωρίς ομάδες περιφρούρησης (για τις οποίες συνεχώς καυχιέται το εν λόγω κόμμα), εκφράζουν όλοι την αγανάκτηση τους, μακρυά από τις παρωπίδες που θέλουν οι άλλοι να επιβάλλουν.

Επικροτώ, λοιπόν, αυτή την κίνηση και θα είμαι εκεί για όσο κρατήσει. Αλλωστε, δίνεται η μεγάλη ευκαιρία να γνωριστούμε, να επικοινωνήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις, ακόμη και να διασκεδάσουμε.

Υ.Γ. Προβοκάτσια κ.κ. του Κ.Κ.Ε. είναι που αποκαλείτε την κίνηση αυτή, "Απογοητευμένοι Πασόκοι και Νεο Δημοκράτες". Είστε τόσο ξεπερασμένοι πια που σας λυπάμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: